Tanhay Tanha A {TEXT-DECORATION: none; } #hd {width:100%; height:100px; text-align:right;font-size:36pt;color:#f7b72e;padding-right:50px;font-family:Times New Roman;font-weight: bold;padding-top: 50 px;} #ds {width:100%; text-align:right;font-size:9pt;color:#b31d1e;font-family:Tahoma;font-weight: bold;padding-right:60px;} body{font-family:tahoma;font-size:9pt;color:#ffffff;} .tt{background:url('http://www.mahtarin.com/weblog/o1.jpg') no-repeat left;height:303px; width:1003px; } .menu{width:142px; padding-right: 10px; padding-bottom: 20px; padding-top:20px;font-size:16pt;font-weight: bold;text-align:right;color:#fac434;} .ssmenu{font-size:9pt;color:#ffffff;text-align:center;} .smenu{direction:rtl;font-size:9pt;text-align:right;color:#ffffff;padding-bottom: 4px; padding-right:8px;} .smenu a{color:#ffffff;text-decoration: none;} .smenu a:hover{text-decoration:underline;} .pmenu{height:38px; width:38px; padding-top: 3px;} .fmenu{ padding-top: 3px;padding-right:8px;color:#ffffff;text-align:center;font-family:tahoma;font-size:9pt;direction:rtl;} .post {color:#ffeed5;direction:rtl;padding-left: 6px; padding-right: 6px; padding-top: 8px; padding-bottom: 25px;text-align:right;font-size:16pt;} .post a{color:#ffffff;text-decoration: none;} .date a{color:#ffffff;text-decoration: none;}
Tanhay Tanha



 

یکی را دوست می دارم

 

              ولی افسوس او هرگز نمی داند

                           نگاهش میکنم شاید بخواند از نگاهم

                                                       او را دوست می دارم

               ولی افسوس

                         او هرگز نگاهم را نمی خواند

                                       به برگ گل نوشتم که

                                                       او را دوست می دارم

               ولی افسوس

                        او برگ گل را به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند

    به مهتاب گفتم ای مهتاب

              سر راهت به کوی او سلام من رسان و گو که

                                                        او را دوست می دارم

               ولی افسوس

                        یکی از سیه آمد ز ره روی ماه تابان را پوشاند

    صبا را دیدم و گفتم*دستم به دامانت

                        بگو از من به دلدارم که

                                         او را دوست می دارم

             ولی افسوس

                      ز ابر تیره برقی جست و قاصد را میان ره بسوزانید

             کنون وامانده از هرجا دگر با خود کنم نجوا

                 ولی افسوس

                                  او هرگز نمی داند!!!

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:,

  توسط ReZa  |



سلاااااااااام به همه ی دوست های خوبم به وبلاگ تنها خوش اومدین نظریادتون نره ممنون

 

ReZa

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرگ و آدرس mamadreza75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدل های زیبا
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

 

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

نازترین عکسهای ایرانی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 4242
تعداد مطالب : 119
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1