Tanhay Tanha A {TEXT-DECORATION: none; } #hd {width:100%; height:100px; text-align:right;font-size:36pt;color:#f7b72e;padding-right:50px;font-family:Times New Roman;font-weight: bold;padding-top: 50 px;} #ds {width:100%; text-align:right;font-size:9pt;color:#b31d1e;font-family:Tahoma;font-weight: bold;padding-right:60px;} body{font-family:tahoma;font-size:9pt;color:#ffffff;} .tt{background:url('http://www.mahtarin.com/weblog/o1.jpg') no-repeat left;height:303px; width:1003px; } .menu{width:142px; padding-right: 10px; padding-bottom: 20px; padding-top:20px;font-size:16pt;font-weight: bold;text-align:right;color:#fac434;} .ssmenu{font-size:9pt;color:#ffffff;text-align:center;} .smenu{direction:rtl;font-size:9pt;text-align:right;color:#ffffff;padding-bottom: 4px; padding-right:8px;} .smenu a{color:#ffffff;text-decoration: none;} .smenu a:hover{text-decoration:underline;} .pmenu{height:38px; width:38px; padding-top: 3px;} .fmenu{ padding-top: 3px;padding-right:8px;color:#ffffff;text-align:center;font-family:tahoma;font-size:9pt;direction:rtl;} .post {color:#ffeed5;direction:rtl;padding-left: 6px; padding-right: 6px; padding-top: 8px; padding-bottom: 25px;text-align:right;font-size:16pt;} .post a{color:#ffffff;text-decoration: none;} .date a{color:#ffffff;text-decoration: none;}
Tanhay Tanha



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان eshgh و آدرس maniya.doset.daram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.




لینک های روزانه
 

  1. salam be hamye dostane golam,az in ke be                                         webloge man uomadid sepas gozaram va omidvaram lahazate khobiruo dar in weblog separi konid,man in web va tamame matalebeshu taghdim mikonam be eshghe azizam ke khodesham miduone khiely dosesh daram ,be omide uon ruoz ke behesh beresam     چشمکزبان درازیبوسه 

      

      

     

     

      

     

     

     

[ شنبه 22 تير 1398
 
] [ 18:59 ] [ alireza ]
 

نمایش احساسات با عکس های زیبا فکر کردن به تو ، کار شب و روز من شده ، بس که حالم گرفته است ، چشمانم غرق در اشکهایم شده ….

دیگر گذشت ، تو کار خودت را کردی ،دلم را شکستی و رفتی ….

همه چیز گذشت و تمام شد ، این رویاهای من با تو بود که تباه شد…

انگار دیگر روزی نمانده برای زندگی ، انگار دیگر دنیای من بن بست شده ، راهی ندارم برای فرار از غمهایم…

این هم جرم من بود از اینکه برایت مثل دیگران نبودم، کسی بودم که عاشقانه تو را دوست داشت ،دلی داشتم که واقعا هوای تو را داشت ….

دیگرگذشت ، حالا تو نیستی و من جا مانده ام ، تو رفته ای و من بدون تو تنها مانده ام ، تو نیستی و من اینجا سردرگم و بی قرار مانده ام…. 

شکلک های محدثه


ادامه مطلب
[ جمعه 28 تير 1392
 
] [ 20:9 ] [ alireza ]

aacha35wodvaxrgpwcc متن هاي كوتاه و زيباي عاشقانه همراه با عكسهايي رمانتيك

 
 
اومدی شبیه بارون دله من خسته خاکه
واسه اون نم نمه چشمات ، نمیدونی چه هلاکه
نمی دونی ، نمیدونی واسه من چقدر عزیزی
شایدم می دونی اما منو باز به هم میریزی
نمی دونم چی رازیه که تو چشمات خونه کرده
هر چی هست اونقدر قشنگه که منو دیوونه کرده
[ جمعه 28 تير 1392
 
] [ 20:8 ] [ alireza ]

نگاه به چشمانت چه جرم سنگینی داشت...

که من را تا ابد زندانی آن چشم های زیبایت کرد،

نگاهی که من را بی انتها عاشق و شیفته ی تو کرد،

نگاهی که مثل باد بر زندگیم وزید

و روزهای بی کسی ام را با خود برد و

به جایش تو را برایم آورد که حالا شد ه ای

تک سرنشین قلبم، حال قلبم از آن توست،

زن مهربون و ساده من تا ابد دوستت خواهم داشت

خیالت تخت جاییت اینجاست * سینه پر التهاب علیرضا...

تپش قلبم را با نفس های گرمت تنظیم کردم ...

دوستت دارم عشق اهورایی من

[ جمعه 28 تير 1392
 
] [ 18:57 ] [ alireza ]

داشتنت مث نم نم بارون جاده شمال

مث خاب بدظهری...

مث بوسه های تن تن و یواشکی

مث اهنگ های قدیم

 کریس دی برگ

مث  دیالوگ های فیلم شب یلدا

ای می چسبه

ای می چسبه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 28 تير 1392برچسب:,

  توسط ReZa  |



سلاااااااااام به همه ی دوست های خوبم به وبلاگ تنها خوش اومدین نظریادتون نره ممنون

 

ReZa

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرگ و آدرس mamadreza75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدل های زیبا
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

 

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

نازترین عکسهای ایرانی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 4261
تعداد مطالب : 119
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1